691500.jpg

Kotiteollisuus -Tämän taivaan alla

Herrajestas edellisestä merkinnästä on nytte kuukausi! Vähän meikäläinen on laiska! En oo sinä aikana piirtänyt mitään muuta kuin ihan vähän kuviksen lopputyötä (joka sekin jäi melko vähäosaiseksi) ja siinä se. Tätä kuvitettua, sekavaa blogia on hauska pitää ja mä oon näin kauaksi aikaa hyljännyt tän. Melkein tuntuu pahalta, Mut tästä on ihan hyvä jatkaa.

Välillä tuntuu, että erinäiset asiat stressaa tuon tuostakin. Miksi en sitä mopokorttia ole vielä käynyt veikkaamassa? Eihän musta mitään vajaaälyistä skootterikuskia voi tulla! En mä tiedä mitään mopoista... Fysiikan numero tippuu vitoseen (opettajan mukaan) päättötodistukseen. Harmittaa. Oon sentään aina ollut tunneilla ja yrittänyt, ja vaikka kokeet ei hyvin oo mennyt, niin yks meidän luokkalainen saa kutosen vaikka on ollut vaan 2-3 tunnilla fysiikalla tänä lukukautena... Yritin valittamalla saada sen kutoseen, mutta turha toivo. Toivottavasti ei paljoa muita vitosia tule todistukseen. Onneksi se kesäloma on pian. Ja sitten amis, Toivottavasti.

Tänään valittiin Nitan ja Antin kanssa kioskiin jätskiä ja muuta myytävää. Oli ihan kivaa puuhaa, mitä nyt välillä meinas lähtä pää kun jokaisella oli oma sanottavansa, eikä aina olisi jaksanut kuunnella :--D. Kävin äsken Juulian ja Mantan kanssa lenkillä, enkä edes eksynyt metsään tällä kertaa vaan tiedän mistä nyt pitää kulkea jos ja kun tahon sitä kautta oikasta! Hyvä minä! Hyvä hyvä hyvä!!

Kaikkee ehin angstata äsken hetkisen aikaa, vaan nyt tuli taas hyvä olo että en jaksa aatella mitään ärsyttäviä asioita, ellei oo pakko. Ja eihän nyt oo. Aattelen niitä sitten ko ne ite astuu nokkani etteen! Nih! Huomenna on kuviksen lopputyön esittely, enkä oo oikein varma mitä mun siitä pitää kertoa! Yritän kuitenkin jotenkin selvitä. Vielä vähän!